Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS) are plăcerea de a anunța lansarea a două noi ghiduri pentru „Whole Life Carbon Assessment” (WLCA), un standard lansat în noiembrie 2023, care este gata să transforme practicile de măsurare a carbonului la nivel mondial.
Subfinantarea prelungita a infrastructurii feroviare se reflecta in lipsa reinnoirilor cailor de rulare si a instalatiilor, dar si in limitarea severa a cheltuielilor privind intretinerea si reparatiile, arata un raport al Consiliului National de Supraveghere din Domeniul Feroviar (CNSDF), din cadrul Consiliului Concurentei.
CNAIR vrea să facă reparații la rosturile de dilatație pe partea mobilă a Podul Prieteniei cu lucrări care să dureze trei luni, potrivit unui contract lansat în licitație luni, 11 martie.
O porțiune de asfalt de la una din rampele podului peste Dunăre de la Brăila s-a lăsat, iar constructorul a încercat să pună mai multe straturi de asfalt pentru a reface planeitatea suprafeței carosabile, însă fără prea mare succes.
Primarul general al Capitalei, Nicușor Dan, anunță că blocul de locuințe de pe strada Baltagului, de la numărul 17, a intrat azi (luni, 4 martie) în proces de consolidare:
Schimbările climatice reprezintă o amenințare semnificativă la adresa infrastructurii, caracterizată prin creșterea nivelului mării, fenomene meteorologice extreme și temperaturi în creștere, toate acestea prezentând riscuri fizice substanțiale.
Mariana Garștea, președinte APMGS, trarge un semnal de alarmă despre starea podurilor și a infrastructurii rutiere din România, după apariția în presa a informației despre podul din Timișoara care stă să se prăbușească.
United Nations Office for Disaster Risk Reduction (UNDRR): Codurile de construcție puternice sunt o modalitate dovedită de a reduce riscurile de cutremur. Dar, în multe țări, introducerea și aplicarea unor astfel de reglementări rămân o provocare majoră.
Reactie rapida a profesorilor ingineri de la Universitatea Politehnica Timisoara dupa ce opiniatimisoarei.ro a aratat ca Podului Episcopal sau Mitropolit Saguna (cunoscut insa de timisoreni drept Mihai Viteazul, aflat in centrul orasului, la capatul bulevardului cu acelasi nume) este in pericol de prabusire, pentru ca nu s-a facut niciun demers de consolidare la 6 ani de cand o echipa de specialisti a realizat o expertiza legata de siguranta.
După ani de așteptări, întârzieri și promisiuni, Podul de la Butelii, cunoscut ca și Pasajul Cumpenei, s-a deschis triumfător la 30 octombrie 2019, marcând finalizarea unui proiect de reabilitare esențial pentru fluidizarea traficului în orașul Constanța. Cu toate acestea, la doar patru ani de la inaugurarea sa, podul care face legătura între bulevardele Aurel Vlaicu și I.C. Brătianu este acum subiectul unui tip diferit de atenție, una care aruncă o umbră peste eforturile și resursele investite.
Mariana Garștea, CEO Sixense România, a explicat pentru Newsweek România care sunt măsurile pe care autoritățile publice trebuie să le ia pentru întreținerea corectă a podurilor și ce anomalii apar în acest proces.
„Atenție, cade pasajul!” Un astfel de avertisment ar trebui lipit pe toată lungimea și lățimea pasajului Basarab din Capitală. Instalația de evacuare a apei pluviale dar și alte elemente ale construcției, sunt complet distruse și au început să pice în capul pietonilor și pe mașini.